About Me

My photo
Hye there! FIR is my fiance and SYA is my name. Hihi. I'm here to share everything about art and craft with all of you. Follow me and I'll follow you back ;)

Nuffie

Followers [Followers get a kiss :p ]

welcome to my blog

Our Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 24 September 2011

What I've Been Doing :)

Assalamualaikum w.b.t

Terrsaanggaatt lama tak update blog. Sibuk menyiapkan tempahan dari customer. ewah2~ ehehe. Ok, takmau cakap banyak. Jom tengok gambar :)

 RM1.50/ pcs
>Topi Convo

RM 3/ PCS

RM 1.50/ PCS
> neck tie
> ordered by uitm student. nak bg dkt lect. kelass kau Jah! >.<

RM 2/ PCS
> kereta + skuter

RM1.50/ PCS (FRONT)
(domo)

BACK

RM1.50/ PCS
>spongebob

RM2/ PCS
>cuppy cake :)

 RM 1/ PCS (BOOKMARKS)

RM 1/ PCS (BOOKMARK)

RM 2/ PCS (DOLPHIN)

RM 2/ PCS 

RM 6/ PCS 
> Jersi Malaysia
> Saiz: A5

RM1.50/ PCS

RM1.50/ PCS

sebahagian daripada order2 yang diterima. ^^ iye~iye~ gambar x clear. Blur2. huhu. guna kamera hand phone je pun. 5 mega pixel saje. tapi oke la kaan~ hehe. 

sampai sini dulu. daa~

Inspired by Arts and Craft..


4 comments:

Miss Erudite said...

cantik..kalau nak tempah macam mana ye?

Syairah said...

time ksh. buat ms skarang order form xde lg. so klau nk tempah blh email dkat ira ye. shyrah_firsya23@yahoo.com. email kn design nk mcm mana, warna, lpas tu nk dijadikan ape (keychain beg/ hp strap) ^__^

Miss Erudite said...

OK..THANKS YE IRA..nak ushar2 dulu..macam berminat nak amik banyak :)

Syairah said...

no prob. nti bgtau lah ye ^__^